Jo
August España
Soc un Valencià que a principis de 2008 descubreix el món de la fotografia amb una reflex. Sempre m'havia agradat esta afició, però mai no havia donat el pas definitiu. Amb la fotografia intente mostrar allò que és important per mi així com experimentar i aprendre amb l'ajuda de molts altres fotógrafs i els seus blogs.Sempre estem aprenent i eixe és el camí que he de seguir.
fotosaugust@gmail.com
coolphotoblogs.com my profile PhotoRing

Segueixen este blog

dimarts, 29 de juliol del 2008

Se la mira i no se la veu!



1/125s f/5.6 ISO 500 78mm


El meu cosi Eugeni es va casar el passat 10 de Maig amb Belén a Alzira. Vaig aprofitar per poder fer algunes fotos i provar el comportament de la càmera en una boda. El problema va ser que no tenia flash (excepte el de la càmera), però crec que tampoc vaig obtindre mals resultats.
En este cas vaig optar per donar-li este efecte amb múltiples capes i diferents opacitats, el que es coneix com Panografia. El moment en que els vaig agafar me va agradar molt, encara que potser la posició on estaba no era la millor.
Enhorabona als novençans!!!

2 comentaris:

Abe Sanchez ha dit...

Estas fet un crack, per que ja m'ha casat que si no.
Segueix així.Per cert, això m'ho has d'ensenyar a fer(panografia).

Carmen Martínez Torrón ha dit...

Jodó August.. qué susto me dio la musiquita!! jajaja..

Bien ese high key, pero creo que el gesto del niño no fue el más acertado para esta edición porque le veo mucha cara de asustado.
Por cierto, es una cucada.