Jo
August España
Soc un Valencià que a principis de 2008 descubreix el món de la fotografia amb una reflex. Sempre m'havia agradat esta afició, però mai no havia donat el pas definitiu. Amb la fotografia intente mostrar allò que és important per mi així com experimentar i aprendre amb l'ajuda de molts altres fotógrafs i els seus blogs.Sempre estem aprenent i eixe és el camí que he de seguir.
fotosaugust@gmail.com
coolphotoblogs.com my profile PhotoRing

Segueixen este blog

divendres, 17 d’octubre del 2008

Naranjo de Bulnes o Picu Urriellu

Del passat estiu a Asturies el "Picu Urriellu" es una imatge inesborrable a la memoria. Des d'un dels miradors que hi ha a la carretera entre Las Arenas de Cabrales i Carreña de Cabrales. A banda de mostrar la penya vaig incloure la lluna a la composició, i vaig utilitzar el polaritzador per aprofitar millor el cel ras i clar que hi havia.





1/200 s, f/9.0, ISO 400, 63 mm

31 comentaris:

Abe Sanchez ha dit...

Hola August, tenies raó si que m'agrada aquesta, la saturació del cel, el color de les montanyes, tal volta jo intentaria recuperar un poc el detall en el primer plà, de totes formes m'agrada molt i espere vorer més d'aquest viatge.
Fins prompte, ens veïem.

María José ha dit...

Muy buena captura. El detalle de la luna es total. Le dice mucho a la foto.

Jorge Monteiro ha dit...

Olá August.
Adorei esta foto. O enquadramento e as cores ficaram fantásticas!!!
A Lua fez a diferença...Parabéns.
Abraço.

Unknown ha dit...

De petit vaig conèixer el Naranjo gracies a Perez de Tudela. Quan el vaig veure la primera vegada, ja fa un bon grapat d’anys, en va impressionar tant com veure’l ara sota la teva mirada.
Una abraçada

Raul ha dit...

Como mola la luna ahí arriba con el cielo tan azul...

Gon ha dit...

preciosa!! me encanta! esa luz dura que cae sobre las montañas, el contraste, los colores...
muy buena foto!!
salud!

Donelia Pérez ha dit...

Preciosa imagen...qué cielo tan azul...

Por cierto, te dejé un premio en mi blog...

Jordi Vargas ha dit...

Preciosa August, una foto espectacular, en composició, llum i color, et felicito.
Un abraçada

Ripley ha dit...

preciosa. me encanta la luz en las montañas y las sombras tan bien dibujadas que le dan un aire de especial fuerza, por cierto en las ciudades con rascacielos se suele hablar de la "línea del cielo" pero en tu foto esto adquiere un sentido real. No se me ocurre mejor manera para describir ese pérfil. La luna tan alta y el intenso azul del cielo completan una foto realmente bonita.

Guillermo López ha dit...

En donde andabas para aver tomado esa fotografia esta genial me imagino que hizo frio ese atardecer, pero a valido la pena!!

Morgia ha dit...

wow!!! espectacular....let's go there to fly?

Miguel Emele ha dit...

Espectacular paisaje, August. Me gusta mucho la toma en vertical para incluir la luna, mejora la composición. Los colores son estupendos. Felicidades por la foto. Buen finde.

XuanRata ha dit...

Cómo me gustan estas casualidades. El azar está ahí, siempre jugando con nosotros. Sólo hay que darle la oportunidad.
Lo mejor es que entre tu foto y la mía hay todo un mundo: distinto tratamiento, distinta composición y distintas sensaciones, supongo. Tal vez son incluso Urriellos diferentes.
Ante lugares emblemáticos podemos tener la sensación de que todas las fotos han sido hechas, pero no. Un mismo lugar encierra miles de paisajes diferentes.
Lo mejor de tu foto no es la luna (un acierto incluirla) ni esas nubes (que parecen el aliento del Urriellu) sino el espacio inmenso que se abre por encima de los Picos, y que nos obliga a lanzar la mirada a las verdaderas alturas.
La crítica: para mi gusto hay exceso de saturación y tal vez exceso de enfoque. Habría preferido una imagen de tonos más suaves. El recorte de los Picos y esta composición un poco extrema ya tienen la suficiente fuerza.
Un saludo. A ver si seguimos coincidiendo.

Raquel Blanco ha dit...

Precioso cielo, me gusta mucho, y el detale de la luna queda precioso

Sérgio Aires ha dit...

Fantástica! Enhorabuena!!!

Nome Andrés ha dit...

Me he pasado un ratillo viendo tus estupendas fotos. Me encanta esta del Naranjo de Bulnes. Un saludo.

August ha dit...

Gracias a todos por los comentarios y por las críticas. Sobre el primer plano, supongo que podria haberlo recuperado, pero es una zona en sombra ya que el sol estaba bajo. Y los colores me gustan asi, un poco saturados, o bastante segun casos.
Saludos a tod@s!

fotosbrujas ha dit...

Unatoma sublime e idílica, cada dia me gusta mas pasarme apra aprender, desgrano las fotos tratando de aprender, y aqui se aprende de veras.

Muchas gracias por tus consejos en fotos brujas, me parecen muy acertados, la mayoria de mis defectos se deben a mi impaciencia y auqe no dedico l tiempo que debiera,
saludo sbrujos

Anònim ha dit...

Que cenário fantástico meu amigo, a verticalidade escolhida acentou na perfeição e aquele céu onde as nuvens se passeiam e a lua assiste está maravilhoso.
Uma composição maravilhosa, parabéns.

Um abraço.

Miguel Almeida ha dit...

Olá August,
mas que foto espectacular, excelente definição, cor, todos os pormenores estão lá, a opção de ir buscar a lua para o enquadramento ficou fantástico.

Marcel.la ha dit...

Ostres noi. Impresionant, la muntanya i la lluna al fons. Molt bona. M'agrada.

Salut

Anònim ha dit...

Foto preciosa.
Acertado vertical.
La luna perfecta.
Saludos.

Anònim ha dit...

Una pegunta sobre tu blog.
Como haces para que sea mas ancho o expandido.
Yo lo tengo mas estrecho y me gusta mas como te queda a ti.
Bueno tío muchas gracias.
Saldos.

Gon ha dit...

pasate por mi blog que tienes algo para ti...

ah.. yo tambien estoy interesado es lo que comenta aritz

Anònim ha dit...

Magnifica foto! Cores, composição, o pormenor da lua... Excelente!

David ha dit...

Bones August.

Em sembla una fotografia molt correcte però trobo que esta una mica empastada degut, potser, al "tocament" de curves i/o contrast.

Potser amb l' equilibri de color hagués tret una mica de saturació de tant vermell a les montanyes.

La composició m' agrada, molt ben trobada la lluna.

Salut!

Marta Fernández Olivera ha dit...

Bones August..m´agrada molt aquesta foto, la saturacio del blau, la lluna i la entrada del sol.El primer pla doncs podries intentar si et be de gust i la imatge ho permet, de treure una mica mes de suc, tot i que a mi ja m´agrada com esta.
Salut!
Marta

Anònim ha dit...

bonitos colores ! es magico esta foto ! magnifico paysaje.

Hugo ha dit...

Ola

très belle photo !!!

alfonso ha dit...

Estoy curioseando tu blog, dode veo unas magníficas fotos. Tomo nota y te añado a favoritos para volver a visitarte.

También hice una foto del Naranjo de Bulnes, desde otra perspectiva. Si deseas echarle un vistazo, está aquí.

Un saludo
_________
_________

alfonso ha dit...

aquí es aquí, que me olvidé

http://ovnm.blogspot.com/2007/10/el-naranjo-de-bulnes.html

Saludos
_______
_______