Jo
August España
Soc un Valencià que a principis de 2008 descubreix el món de la fotografia amb una reflex. Sempre m'havia agradat esta afició, però mai no havia donat el pas definitiu. Amb la fotografia intente mostrar allò que és important per mi així com experimentar i aprendre amb l'ajuda de molts altres fotógrafs i els seus blogs.Sempre estem aprenent i eixe és el camí que he de seguir.
fotosaugust@gmail.com
coolphotoblogs.com my profile PhotoRing

Segueixen este blog

dilluns, 27 d’octubre del 2008

Abandonada

Vaig aprofitar un dissabte plujós per eixir a fer fotos dels barrancs, pels voltants de la Llosa de Ranes, el meu poble. A l'encreuament que puja a l'ermita de Santa Anna, vaig veure esta nina abandonada. Sembla que vullga saludar a tot el que passe per allí.






1/200 s, f/5.6, ISO 400, 115 mm

22 comentaris:

William Alexander López ha dit...

Es una com posición muy hermosa, resultado del tiempo y del abandono pero que en un momento levanto ilusiones y la imaginación a una pequeñita. El tono muy apropiado al tema de la fotografía.

Abrazos

Abe Sanchez ha dit...

Hola August, m'agrada molt auqesta composició, de vegades en el lloc més insospitat troves la ispiració.
M'agrada el tracament que li has donat amb eixe to de color.
Molt bona.

P.D. Tinc ganes de fer una escapadeta d'eixes que fem per a gaudir de la nostra afició i de la nostra amistat.
Salutacions.

Jorge Monteiro ha dit...

Olá August.
Parece uma boneca de Voodo!!!
GOstei do enquadramento e da edicção.
Belo trabalho.
Parabéns.
Abraço.

Spica ha dit...

...es una foto que me ha impesionado especialmente...la posición, el color, el tiempo...una mezcla de todo que me ha puesto el vello de punta...buena foto!!...un abrazo...

Guillermo López ha dit...

Muy buena la toma, pero siento que esta muy centrado el objetivo principal que es la muñeca, falto un poquito mas de encuadre. pero solo un detalle.
Magnifico tono, me encanto.

Miguel Almeida ha dit...

não sei se criaste o quadro mas está excelente, cor e luz fantastico

Toni Pons Barro ha dit...

La foto muy buena, el color, la composicion muy bien, pero la muñeca de un yuyu que no veas, parece la niña del exorcista, que miedo enontrarsela un anochecer...
saludos.

Roberto Pato ha dit...

es una imagen tremenda, con mucha fuerza y que invita a la reflexión, es la idea que -además- yo tengo de la fotografía... me gusta mucho el virado...
felicidades por esta gran foto

Anònim ha dit...

Me gusta el concepto, ahi abandonada, junto a la carretera. Bien vista y buen tratamiento.

Saludos!

Vive Malabar ha dit...

Me gusta, y la verdad, siempre tiendo al blanco y negro, olvidadndo el virado a sepia... y la verdad es que le va, y mucho. Bien visto! La composición es buena, aunque eso, de noche, iluminado por unos faros de un coche...da miedo!!!

Un beso y bien visto!

Odel ha dit...

Es una imagen que a primera vista impacta, el tratamiento que le has dado lo intensifica mucho mas,preciosa

Unknown ha dit...

Les imatges surrealistes tenen un xic peculiar i únic. La teva proposta es si senzillament genial. M’agrada molt la composició.
El camí que es pot veure de fons, les tonalitats de la mateixa imatge. La nina en si mateixa. Detalls que fan pensar.
Molt be, August.
Una abraçada

Marta Fernández Olivera ha dit...

m´agrada el tractament de postproduccio, i la nina ara queda be amb el halloween...sembra que amb la ma et cridi a que vaguis amb ella!!
quina por..
:)

Raul ha dit...

Ta bien la foto, parece de pelicula de miedo...
A mi de pequeño me daban fobia las muñecas sin ojos...

Sérgio Aires ha dit...

Que buena! Me gustan mucho estas muñecas. Aunque cuando era niño me acuerdo que me hacian mucho miedo!

Anònim ha dit...

Joder que susto.
Si vas en coche y te encuentras esta muñeca en un árbol, te das más susto que si aparece la chica de la curva de la leyenda urbana.
Saludos.
Agur.

Jorge Monteiro ha dit...

Olá August.
Eu já comentei esta foto. Agora so quero dizer que tens uma coisa para ti no meu blog.
Vai lá vêr...
Abraço.

Juan ha dit...

En mi blog tienes algo para ti.

Una abraçada.

fotosbrujas ha dit...

Genial escena¡¡ ¿La hiciste posar??
Muy buena
saludos brujos

Pedro Callealta ha dit...

a mi me da "yuyu", lo importante es que despierta sentimientos. la imagen es muy de Hallowen

Meri Pas Blanquer (Carmen Pascual) ha dit...

és meravellosa la foto, no puc dir gens dolent, això és constructiu?

saludos

Laura Herrera ha dit...

Muy buenas las fotografías, un saludo desde Cadiz.