Jo
August España
Soc un Valencià que a principis de 2008 descubreix el món de la fotografia amb una reflex. Sempre m'havia agradat esta afició, però mai no havia donat el pas definitiu. Amb la fotografia intente mostrar allò que és important per mi així com experimentar i aprendre amb l'ajuda de molts altres fotógrafs i els seus blogs.Sempre estem aprenent i eixe és el camí que he de seguir.
fotosaugust@gmail.com
coolphotoblogs.com my profile PhotoRing

Segueixen este blog

diumenge, 10 d’agost del 2008

La curiositat d'un "Cabritu"

1/160 s, f/9.0, ISO 320, 21mm



He decidit que ésta siga la primera foto que publique al blog del meu viatge a Astúries. Em sembla molt graciosa.


Estavem fent la ruta del Cares en tan bona sort que per la senda ens toparem amb una cabra amb certa curiositat. Estes cabres estan prou acostumades a la presència humana i aixi vaig poder fer unes quantes fotos. De sobte, es va girar cap a l'objetiu de la meua càmera i vaig captar la seua mirada. Tinguerem sort amb la cabra i jugarem amb ella una estona donant-li herba i fent alguna foto més.

4 comentaris:

Carmen Martínez Torrón ha dit...

Hola!Una foto muy chula, pero yo hubiera intentado no cortarle, al menos, las orejitas.
Los blancos están bastante quemados, y creo que lo que está más enfocado son los cuernecillos.
Un bicoteeeee.
Carmen.
PD: Espero que no te parezca mal mi sinceridad.

Abe Sanchez ha dit...

M'agrada el primer plà, però estic d'acord amb Carmen en el de tallar les orelles.
Però m'agrada la intenció que li has donat.

August ha dit...

hola Carmen!
Pues si, le hice la cirugia plástica, jejejeje! Claro que el foco está un poco en los cuernos, ya que la tenia delante y la distancia focal del objetivo es mayor, pero me gusto mucho la foto y queria publicarla.
Se demuestra asi lo mal fotografo que soy, que necesito hacer 100 fotos para sacar alguna buena!!
Grácias por comentar Carmen.
Abe, com sempre et pases pel blog i comentes. Moltes gràcies pel teu suport.

Ripley ha dit...

pues a mi me gustan estas fotos tipo aqui-te-pillo-asi-te-saco-como-puedo. un poco más y se te sale por el objetivo jeje. me gusta el color del carnero y tb pienso que es una pena las orejas recortadas, pero vaya te salio bien favorecido