Jo
August España
Soc un Valencià que a principis de 2008 descubreix el món de la fotografia amb una reflex. Sempre m'havia agradat esta afició, però mai no havia donat el pas definitiu. Amb la fotografia intente mostrar allò que és important per mi així com experimentar i aprendre amb l'ajuda de molts altres fotógrafs i els seus blogs.Sempre estem aprenent i eixe és el camí que he de seguir.
fotosaugust@gmail.com
coolphotoblogs.com my profile PhotoRing

Segueixen este blog

dimarts, 19 d’agost del 2008

Aci la meua dona!

1/80 s, f/6.3, ISO 400, 51mm

Esta foto la vaig fer a Astúries durant les vacances. Estavem en un mirador del "Naranjo de Bulnes", que en realitat s'anomena picu Urriellu, de vesparada esperant fins que la llum fora prou bona. Esta foto està feta amb un efecte anomenat split toning, seguint els pasos tot i modificant al meu gust alguns valors. M'agrada el resultat obtingut, sobre tot al no ser una foto en BiN ni un tò sèpia clàssic.

11 comentaris:

fotosbrujas ha dit...

Me gusta mucho el retrato y el virado es como si primero le hubieras filtradoa "urban acid" y luego a sepia, sea como sea me gusta. Parece una clave alta no?
yo ahbría a purado mas los niveles para ... (me leo y veo que queda pedante) me gusta el retrato y punto
saludos august seguiré pasandome

Raquel Blanco ha dit...

Bonito retrato, me gusta mucho su expresión y su mirada
saludos

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt com t'ha quedat! El color que li has donat tambe esta molt bonic. Has conseguit un bon retrat!!

Abe Sanchez ha dit...

En aquesta modelo no fa falta ser bon fotograf per a que siga bona (i jo que diga el contrari).
Ara de debò, m'agrada el tractament i la cara l'exoressió d'ella, molt natural.
Espere seguir vegent retrats d'aquests.
Enhoraona.

Abraham Siloé R. ha dit...

Hola!

Me gusta mucho el retrato, muy natural, muy espontaneo, con bonitas expresiones, y con un buen tratamineto. También me gusta cómo se ve su cabello. Una estupenda fotografía y un muy buen disparo.

muchos saludos y un abrazo!

fotosbrujas ha dit...

que bueno soy el 1001 en tu free counter.
Entré por ver un nuevo trabajo tuyo, pero regresaré a esperar la actualización
saludo sbrujos

Isa ha dit...

Buen retrato, muy natural, e interesante virado, no conocía ese efecto... será cuestión de probar.

Saludos!

August ha dit...

Grácias a todos por los comentarios, ya que así me animais a continuar.
Cuentosbrujos: que casualidad! el 1001! Enhorabuena, y a ver si consigues ser el 2002.
Iruma: La verdad que el virado me gusta mucho, así que pruebalo y publica algo que me encantan tus fotos y como las tratas!
Saludos a todos!

Anònim ha dit...

Tus fotografías son fabulosas, me di el tiempo de ver cada una de ellas y me encantaron.
Ésta ultima te ha quedado excelente, muy buen retrato.

Dejo mis saludos.

Un fortísimo abrazo.

Jordi Vargas ha dit...

Hola August moltes gracies per la teva visita i el teu comentari, sempre es agradatble rebre companys nous dels que apendre coses noves, un efecte molt interesant aquest últim, un retrat excelent.
Una abraçada

fotosbrujas ha dit...

Pues nada, por aqui me pase de nuevo a la espera de una nueva foto de la que "sisarte ciencia", conl a que aprender
un saludo brujo