Jo
August España
Soc un Valencià que a principis de 2008 descubreix el món de la fotografia amb una reflex. Sempre m'havia agradat esta afició, però mai no havia donat el pas definitiu. Amb la fotografia intente mostrar allò que és important per mi així com experimentar i aprendre amb l'ajuda de molts altres fotógrafs i els seus blogs.Sempre estem aprenent i eixe és el camí que he de seguir.
fotosaugust@gmail.com
coolphotoblogs.com my profile PhotoRing

Segueixen este blog

dilluns, 17 de novembre del 2008

Premi de la foto

Donelia m'ha otorgat el "Premi de la foto". Es tracta d'elegir una foto que m'agrade per compartir-la amb tots vosaltres. He elegit esta, que va ser la primera guanyadora del concurs mensual que faig al blog. Va ser al mes de Juliol, i sembla que haja passat una eternitat. En aquells moments, jo de Photoshop quasi ni saber obrir una foto. El fet es que me va agradar molt esta foto, la vaig titular "Linies" i està feta al mirador de la presa de Tous. Ara, amb la distància temporal puc observar una certa evolució en les fotos que faig. Encara que em queda molt per aprendre.

Donelia me ha otorgado el Premio de la foto. Se trata de elegir una foto que me guste para compartirla con todos vosotros. He elegido esta, que fué la primera ganadora del concurso mensual que hago en el blog. Fué en el mes de Julio y parece que ha pasado una eternidad. En aquellos momentos, yo de Photoshop casi no sabia ni abrir una foto. La cuestión es qque me gustó mucho esta foto, la titulé "Lineas" y la hice en el mirador de la presa de Tous. Con el paso del tiempo puedo observar una cierta evolución en las fotos que hago. Aunque aún me queda mucho por aprender.

Les bases del premi son les seguents:

las bases del premio son las siguientes:

1. Posar link a qui et concedeix el premi: Donelia

1. Poner el link a quien te concede el premio

2. Enviar el premi a huit blogs:

2. Enviar el premio a ocho blogs:

- Abe Sanchez

-Jordi Vargas

-Iruma

-Raúl

-Maria

-Santi

-Gon

-Mi Mundo

3. Destacar lo important que es continuar amb la cedena de premis. Sense dubte pense que continuar donant el premi ens ajuda a coneixer gent nova, amb blogs que poden ser molt interessants. I de la mateixa manera mostrar el nostre treball a bloggers que no ens coneixen.

3. Destacar lo importante que es continuar con la cadena de premios. Sin duda pienso que continuar dando el premio nos ayuda a conocer gente nueva, con blogs que pueden ser muy interesantes. Y de la misma manera mostrar nuestro trabajo a bloggers que no nos conocen.


21 comentaris:

Abe Sanchez ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
M.TeReSa ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
August ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Abe Sanchez ha dit...

Enhorabona pel premi i gracies per compartir-lo amb mi.
Gracies a tu cada vegada tinc més ganes de avançar en aquest mon i les teues xarrades i consells ( la meva dona esta a punt de demanar-me el divorç, jajaja)fan que deprenga molt i molt be.
Gracies i enhorabona.

Donelia Pérez ha dit...

Gran imagen la que has escogido! Me gusta esas líneas que te llevan al fondo de la imagen...es increible la profundidad de campo.

Enhorbuena! ;)

Unknown ha dit...

August, moltísimesss gràcies per pensar amb jo per compartir el premi amb jo. Em fa molta il.lusió perque amb els blogs wapos que hi ha per aqui, és una passada que m'hagis triat. Si en fas un favor vigila si he fet be lo de compartir el premi. GRÀCIES.

Unknown ha dit...

Me encanta la idea, y esta muy bien hecho, y ademas el hecho de que hallas escogido a el blog de mi amiga Maria me mola el triple ;)
gracias August

Jordi Vargas ha dit...

Moltes gracies August es tot un detall que hagis pensat en mí, ens haurem de possar que se m'ha girat feina jeje.
Moltes gracies de nou.
Una abraçada

Haideé Iglesias ha dit...

Encantada de conocerte y ¡¡¡Enhorabuena!!!
En ocasiones vivir y mirar a ras de suelo es muy importante, se descubre todo un mundo que no se percibia con claridad :)
Siento no poder expresarme en tu lengua.
Un cordial saludo y reitero las ¡Felicidades!

Silvia ha dit...

HOLA! NO CONOCIA LA FOTO ES MUY ESPECIAL..MNE ENCANTA LA PROFUNDIDAD..A DONDE LLEVA EL CAMINO?
BUENO CARIÑOS.
SILVIA CLOUD

Helena de Troya ha dit...

Hola, como va!?
He descubierto hoy tu blog a traves de "Los Rincones de mi Mundo", y tiene razón, haces un buen trabajo.
Te invito a pasearte por el mío haber que te parece y nada, ya te ire visitando y dejando mis comentarios.
Saludos!!

Mario ISO101 ha dit...

Bona foto, sí senyor!!! Punt de vista molt orginal! Enhorabona!

fotosbrujas ha dit...

August, lo recojo con placer y te doy las gracias, pero tu si lo mereces, tienes un trabajo estupendo, yo miro mis fotos y no veo este trabajo bien hecho, mis fotos son resultonas, las tuyas mas profesionales..
a pesar de todo muchas gracias de verdad...

Raul ha dit...

Gracias por acordarte de mí.
Saludos

Anònim ha dit...

Merecidíssimo o prémio! E excelente a foto. Parabéns!

Ripley ha dit...

felicidades lo primero y lo segundo decir que se me habia pasado esta foto, sorry mucho. creo que mas de una vez he comentado que me gustan mucho este tipo de fotos con esa perspectiva, creo que el punto de vista por lo inusual le da siempre un toque diferente y novedoso a cualquier cosa que fotografiaemos asi, lo que no acabo de ver si es un acierto o no es el uso del byn. te dejo un abrazo

Juan ha dit...

Me encanta esta foto. Me seduce la perspectiva, los puntos de fuga, el mirar desde abajo lo que solemos ver desde arriba.

Y el BN es un acierto.

comunllum ha dit...

Que bona! Felicitats!

ercanito ha dit...

dios, qué foto más guapa. Me encantan las fotos con ese tipo de encuadres.

Siento no ser más técnico, pero es que soy nuevo en esto y no sé mucho más.

GRAN FOTO.

peter pan ha dit...

Te lo mereces por estas fotos tan magníficas que nos enseñas, Enhorabuena por el premio.

Un fuerte abrazo.