Jo
August España
Soc un Valencià que a principis de 2008 descubreix el món de la fotografia amb una reflex. Sempre m'havia agradat esta afició, però mai no havia donat el pas definitiu. Amb la fotografia intente mostrar allò que és important per mi així com experimentar i aprendre amb l'ajuda de molts altres fotógrafs i els seus blogs.Sempre estem aprenent i eixe és el camí que he de seguir.
fotosaugust@gmail.com
coolphotoblogs.com my profile PhotoRing

Segueixen este blog

dimarts, 24 de juny del 2008

La foto del mes: JULIOL 2008

Hola bloggers!


A continuació podreu escollir la foto que més vos agrade d'una xicoteta selecció de quatre instantànies. A mes de votar espere els vostres comentaris. Per cert, es pot votar mes d'una foto, per si algú està indecis.





1 Font

Foto feta a la plaça de la Verge, a València. Dades Exif:
manual
28 mm
f/4.2







2 Línies

Esta foto la vaig fer al mirador de la presa de Tous. Dades Exif:
Automatic
18 mm
f/3.5






3 Planta

Darrere de l'enreixat d'un finestró a Morella. Dades Exif:
manual
85 mm
f/5.7









4 Castell

Feta al través d'una espillera d'una torre al castell de Sagunt. Dades Exif:
manual
28 mm
f/4.4











Espere que la selecció haja sigut representativa dels viatges i les fotografies que es poden arribar a fer. Sols agraïr-vos la vostra participació en la votació i amb els comentaris.

7 comentaris:

Abe Sanchez ha dit...

M'agrada molt la idea del concurs, espere que continues així, seguire les teves fotos.
Jo espere algun dia tenir temps per al meu log que el tinc oblidat.
Dw. Abe.

Fenollet ha dit...

Hola xic,

crec que la millor foto és la de les línies. Espere passar-me sovint per ací.

Salutacions!

Albert Muñoz ha dit...

Ya he dejado mi voto....
Muchas gracias por enlazar mi blog, la verdad es que me ha hecho mucha ilusion... muchisimas gracias.
Un saludo y te correspondo con el mismo detalle.

August ha dit...

Gràcies pels comentaris a tots!!
Estic amb moltes ganes de millorar el blog i poder millorar cada dia amb l'ajuda de la gent que comenta.
A Fenollet, dir-te que compte amb el teu vot per a la foto "línies".
A Albert Muñoz jo et done les gràcies, per que a mi també m'ha fet molta il·lusió i espere poc a poc estar a l'altura de les teues fotos!!!jejejejeejeje!!

Unknown ha dit...

M'agrada molt la foto de les línies. Es com si no pu.gueres continuar i caigueres al buit en una fugida cap al davant.?Es una foto contemporània, moderna i de línies rectes. Destacar la sensació de silenci, neteja i inquietut que trasmites

Anònim ha dit...

Mi voto es para la foto del Castillo de Sagunto. Sus vistas al Mediterráneo y su valor histórico-artístico lo convierten en un emplazamiento digno de visitar.
Un saludo geógrafo, intentaré visionar las fotos siempre que pueda, me parece una idea interesante.
De Botswana a Llosa viajando en Scotch car

Mariluz ha dit...

Hola August,

sin duda, las foto de las líneas, me parece la mejor realizada, ya la he votado. Encantada de conocer tu blog y espero verlo pronto en grande.
Un abrazo.