Jo
August España
Soc un Valencià que a principis de 2008 descubreix el món de la fotografia amb una reflex. Sempre m'havia agradat esta afició, però mai no havia donat el pas definitiu. Amb la fotografia intente mostrar allò que és important per mi així com experimentar i aprendre amb l'ajuda de molts altres fotógrafs i els seus blogs.Sempre estem aprenent i eixe és el camí que he de seguir.
fotosaugust@gmail.com
coolphotoblogs.com my profile PhotoRing

Segueixen este blog

dissabte, 6 de setembre del 2008

La foto del mes de Setembre

Per al mes de Setembre he triat estes quatre fotografies amb tractaments diferents. La primera amb desaturació selectiva, la segon amb un degradat, la tercera intensificant els negres i la última amb un tractament bàsic. Espere que vos agrade.

1 Tres en ratlla

1/125 s, f/5.6, ISO 500, 85mm


2 Detall silló

1/10 s, f/5.6, ISO 1000, 85mm

3 Sòl de fusta

1/125 s, f/6.3, ISO 640, 21mm


4 Prerromanic

1/320 s, f/8.0,ISO 320, 200mm

A la barra lateral del blog podreu triar i fer la vostra votació

En la barra lateral del blog podeis elegir y hacer vuestra votación.

35 comentaris:

Abe Sanchez ha dit...

Hem quede en la primera foto per la originalitat de la imatge.
La segona m'agradava més la original, he tingut la sort de vorer-la, respecte a la tercera m'agrada el motiu i l'enquadrament, i la'última encara que m'agrada molt el tema hem quede en la primera per a aquest concurs.

Anònim ha dit...

Hola Augusto!! Per a què no diueu que no em passe pel blog!! He votat l¡última foto perquè evoca el que és la vida en sí: una sèrie de finestres per on, en cada moment de la vida, mires des d'una perspectiva diferent!!
Des d'ací, et desitge molt d'ànim i que continues amb el blog en el mateix entusiasme!!
Molts besets
María cunyaeta!! que no hi ha altra, clar!!!jajajja!!

Anònim ha dit...

me gustan las cuatro, cada una de ellas destaca o por originalidad, o por tratamiento o por encuadres...
pero como me gusta mucho esta iniciativa de votar por una de tus fotos voy a participar.
saludos amigo.

Morgia ha dit...

Jo voto per la primera.....te un no se qué d'irrealitat...s'adiu amb mi.
Mercès de la visita.

Morgia ha dit...

Demano perdó, per un petit error de blogger surto en l'anterior comentari com a "segmento", subsanat el lapsus, aquí queda això.

Miguel Almeida ha dit...

4 prerromanic
gosto do enquadramento escolhido criou um excelente ambiente.
parabéns

Donelia Pérez ha dit...

Buena selección de fotografías!!! ME gustan sobre todo la primera por ese contraste de BN y color y la última por ese desenfoque selectivo en fomra de marco realzando así el monumento...

August ha dit...

Gracias a todos por pasar y comentar.
Morgia: no passa res, si tornara a ocorrer ja sabria qui ets.
Pedro: si, trato de elegir fotos muy distintas y asi ver cuales son los gustos de la gente.
Donelia: La cuarta foto está hecha desde la parte trasera de la iglesia sacando la parte delantera.
Abe: com sempre per a tu tinc paraules d'amic. Gràcies per estar sempre ahi i motivar-me en açò anomenat FOTOGRAFIA!

David ha dit...

Ei bon blog i unes imatges molt interessants. L' anirè mirant.

fotosbrujas ha dit...

Hola august, disculpas por la tardanza en la respuesa, recien llego de vacaciones, muy buen trabajo en el tratamiento de esas imágenes, especialmente el desenfoque la desaturacin selectiva,
saludos brujos, PD: por cierto, lola tenia la boca cerrada, las "fauces son de un tigre", puedes ver a lola unas cuantas entradas anteriores en fotosbrujas
saludos brujos'¡¡¡

Con Un Par de Sensores ha dit...

Me encanta la del sillón! La he votado. Me parece una imagen a medio camino estre el plexyglass y el papel ;-) Me gusta!! Besos

Unknown ha dit...

M'agrada molt aquesta serie de septembre. pero sa que mes m'agrada és sa de tres en ratlla. Felcitats pel teu blog.

Juan ha dit...

Acabe d'arribar al teu blog (via Sonia) i no puc més que felicitar-te!

Em quede en la segona, que en sembla molt original. No sóc molt partidari, en principi, dels degradats selectius i les altres dues son molt correctes peró sense la expresivitat del silló.

Enhorabona!

Raul ha dit...

Tienes muy buen gusto para la fotografía,
Saludos

Jordi Vargas ha dit...

Les dos primeres em semblan les millors pero com he de escollir em quedaré amb la segona, el efecte que li has donat el fà metàlic es bonisim.
Una abraçada

Vive Malabar ha dit...

mmm creo que la primera, por lo irreal, por las alusiones, por lo pictórico. Aunque la segunda...tiene su qué, la 3 y 4 estan muy bien, pero se salen menos de algo nuevo en cuanto a enfoques y procesados...

No había 4 en ralla?? ;)

Anònim ha dit...

Todas me gustan, pero sobre todo la primera, le veo mas interes y has sabido destacarlo ;)

Saludos!

kiti ha dit...

Hola,

De totes quatre bona feina,

Em quedo amb la primera i l'ultima,
cada una per un motiu diferent, una per el color i composició dels verds en linea i originalitat.
L'altre perque m'agrada les coses que es poden intuir en veure a través de la finestra..
salutacions,

cristina

Angel Gomila ha dit...

ja he votat ;-)

August ha dit...

A todos grácias por pasar, comentar y votar, asi puedo orientarme un poco sobre vuestros gustos fotograficos. Me interesa saber que le gusta a la gente y porque, de ahi que intente poner fotografias diferentes.
Sonia, Odiseo, George: no se lo que intentaba hacer, pero salió algo que me gustó mucho y si a vosotros también yo contento.
Raul: he visitado tu blog y me gusta mucho. Estaremos en contacto.
Vive malabar: no habia 4 en ralla, pero en realidad la foto es así como la ves, solo esas tres piedras tenian musgo.
Bueno, solo deciros que en la columna de la derecha podeis encontrar la votación.
Salutacions a tots!!

José María Díaz ha dit...

A cual mejor, aunque la primera me ha cautivado el color verde que has desaturado. Es explendida, un placer conocer este rincón por el que pasaré más a menudo.

saludos

Jorge Monteiro ha dit...

Olá.
Gostei de todas as fotos.
Todas com edicção fantástica.
Parabéns.

Gon ha dit...

muy buenas august, buena iniciativa esa de hacer sondeo, jeje, yo voy a votar por la primera pero tambien me ha gustado mucho la tercera...
seguire pasando por aqui
salud!!

Felipe - Alcubo ha dit...

Hola Albert!!! No había tenido ocasión de pasarme por tu blog hasta ahora, pero tienes algunas cositas de caerse la baba... :P

De esta nueva entrada he votado la primera, me parece superoriginal lo que has hecho con la foto!

Un saludo.

Anònim ha dit...

Todas as imagens são grandes trabalhos mas a minha preferida é a primeira pois teve uma edição fantástica conferindo-lhe ainda mais valor.

Um abraço com amizade.

Anònim ha dit...

No se si a lees las respuestas que a veces hago a algunos comentarios en mi blog, así que perdona por usar este espacio.

Sobre el bañista que me comentabas, la verdad es que lo vi, al poco de subir la foto, tienes buen ojo amigo. Ya hice una versión para imprimir y lo cloné.

No la voy a sustituir por deferencia a los comentarios que ya hay, la próxima tendré más cuidado.

Gracias por tus visitas y tus comentarios, no me molestan nada.

Saludos.

Guillermo López ha dit...

Grax por pasar me dio gusto vengo llegando y apenas estoy acomodandome en mi casa y es un relajo pero antes entre a ver mis correos, y arreglare lo de la palmera. nos vemos pronto con mas calma =)

Vive Malabar ha dit...

And the Oscar goes to.... ???? quien ganará? hagan sus apuestaas!!!

fotografo1953 ha dit...

Pedona que te ponga quí los datos que me has pedido de la foto del Pulpo, no encontrado tu correo.
Un saludo


Nikon D100
2008/09/14 01:02:22.9
JPEG (8 bits) Buena
Tamaño de la imagen: Grande (3008 x 2000)
Objetivo: 18-135mm F/3.5-5.6 G
Longitud Focal: 35mm
Modo de exposición: Prioridad a la obturacion
Modo de medición: Multipatrón
1/80 segundo(s) - F/4.5
Compensación de la exposición: +0.3 EV
Sensibilidad: ISO 500
Optimizar imag:
Balance de blancos: Automático
Modo de AF: AF-S
Modo de sincronización del flash:
Modo de flash:
Compensación automática de flash:
Mode de color: Modo I (sRGB)
Comp. de tono: Automático
Ajuste de tono: 0°
Saturación:
Nitidez: Automática
Comentario de imagen:
RR Larga exposic.: Apagado

Unknown ha dit...

Quatre imatges per gaudir.
Una abraçada.

peter pan ha dit...

Me encantan las cuatro, aunque si que me quedo con la primera, sobre todo por su originalidad.

Un fuerte abrazo.

Luis Calle ha dit...

pues yo me quedo con esas tres piedras cubiertas de musgo y convertidad en tre joyas cual esmeraldas valiosas, además del tratamiento tiene muy buen encuadre

Raquel Blanco ha dit...

Muy bonitas todas..la cuarta me encanta!!
saludos

Unknown ha dit...

Gracias por pasar por mi blogs y comentar, me quedo especialmente con la primera , la diagonal que creas es muy buena y el tratamiento es espectacular con ese tono verde de las piedras que parece se salen de la foto.
Felicidades

fotosbrujas ha dit...

August , te haces desear, aqui esperando una nueva toma tuya, jejej
saludo sbrujos